QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS
EN DIRECTE EL 9 TV
EN DIRECTE EL 9 FM

Nova inundació a Torelló

Per segona vegada en quatre dies, el carrer Puigsacalm de Torelló ha patit inundacions després de l’intens xàfec registrat a primera hora del matí d’aquest dissabte. La intersecció d’aquest carrer amb el del Colomer és un dels més problemàtics, ja que al col·lapse del clavegueram s’hi suma un torrent.

L’alcalde accidental de Torelló, Jordi Casals, penjava a quarts de vuit del matí aquesta imatge al seu compte de Twitter just en el moment que el carrer Puigsacalm es tornava a inundar.

Arran de l’aiguat de dimarts passat, en què el carrer ja s’havia inundat, Casals apuntava com a doble motiu el col·lapse de la xarxa de clavegueram d’aquest sector i, també, el desbordament d’un antic torrent que travessa per sota la via del tren a pocs metres, i que arrossega l’aigua fins a aquell punt.

Els veïns ja se n’havien queixat en anteriors episodis, i tant Casals com l’actual regidor d’Obres i Serveis, Lluís Sabatés, s’han compromès a trobar-hi una solució definitiva. Les actuacions d’urgència després de dimarts feien pensar que s’hauria pogut millorar el drenatge, però al final, aquest matí s’ha tornat a desbordar. Win Big at Top Online Bet Sites in Kenya : Play Now for Exciting Games and Exclusive Rewards. Unleash the Thrills Today!

Segons Meteo.cat, els xàfecs d’aquest matí de dissabte han tingut una incidència important al nord d’Osona, i de manera especial a l’àrea entre Torelló i L’Esquirol.

LA PREGUNTA

Qui guanyarà el Mundial de futbol?

En aquesta enquesta han votat 602 persones.