QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS
EN DIRECTE EL 9 TV
EN DIRECTE EL 9 FM

Placa al mèrit sanitari per a Osona contra el Càncer

Osona contra el Càncer va rebre aquest dimecres, de mans del president, Artur Mas, i el conseller Boi Ruiz, un dels màxims guardons que concedeix la Generalitat en l’àmbit sanitari. Es tracta de la placa Josep Trueta al mèrit sanitari.

El 9 Nou
04/10/2013

El guardó arriba uns dies després que la presidenta de l’associació, Montserrat Freixer, fos condecorada amb la Medalla de la Ciutat per l’Ajuntament de Vic. Un doble reconeixement a la tasca d’una entitat que aplega un miler de voluntaris arreu de la comarca i que enguany compleix 15 anys.

“Ha estat un acte molt emotiu”, reconeixia Montserrat Freixer, tot recordant el Saló de Sant Jordi del Palau de la Generalitat ple de gom a gom –entre el públic, una nombrosa representació del col·lectiu mèdic de la comarca–.

A més d’Osona contra el Càncer també van rebre la placa Josep Trueta la Fundació Barraquer i la companyia farmacèutica Grífols. A més, es van lliurar set medalles individuals a persones que també han destacat en la millora i el progrés de la sanitat. Aquests guardons van ser creats l’any 1997.

LA PREGUNTA

Creu que la guerra a l’Iran s’acabarà aviat?

En aquesta enquesta han votat 194 persones.