QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS
EN DIRECTE EL 9 TV
EN DIRECTE EL 9 FM

Què hi diu Josep Salom?

Tona fomenta la participació amb un cicle de converses de l’alcalde amb grups de veïns

“Converses amb l’alcalde”. És el títol d’un programa de participació ciutadana que acaba de posar en marxa l’Ajuntament de Tona. Consisteix a organitzar trobades periòdiques entre l’alcalde, Josep Salom, i grups reduïts de veïns (de 6 a 10 persones), amb la finalitat d’exposar i resoldre dubtes sobre projectes que impulsa l’Ajuntament. L’objectiu, que els participants “tinguin l’oportunitat de preguntar de forma directa, sense intermediaris i sense guió previ, sobre aspectes del municipi que els preocupen o inquieten, així com adreçar queixes, suggeriments o propostes a l’alcalde”, es detalla en una nota de premsa. La selecció de les persones convidades a cada trobada tindrà un caràcter aleatori, si bé tots aquells que ho desitgin poden inscriure’s a través del correu electrònic de l’Ajuntament.

La iniciativa, que arriba a tres mesos de finalitzar el mandat, vol ser una concreció del Pla de Comunicació que l’Ajuntament va aprovar el passat mes de desembre. El pla preveu diverses línies d’actuació “encaminades a millorar la comunicació institucional i propiciar que l’Ajuntament de Tona sigui la principal font informativa de referència per a la ciutadania”, conclou la mateixa nota de premsa.

LA PREGUNTA

Creu que el president del govern espanyol ha de convocar eleccions anticipades?

En aquesta enquesta han votat 626 persones.