Nota de premsa de PxC
Vic, 29/04/2012; Robert Hernando es desplaça a Vic per recolzar a Josep Anglada
El secretari general de PxC Robert Hernando es va desplaçar a Vic per donar tot el seu suport al seu president Josep Anglada i a la regidora de Vic Marta Riera. Va anunciar una resposta de la militància a les agressions dels magrebins als seus companys.
Vic | Redacció.- El secretari general de Plataforma per Catalunya (PxC), Robert Hernando que es va desplaçar a Vic per estar al costat del president Josep Anglada i de la regidora de PxC a la capital Osonenca i secretària de presidència, Marta Riera, el dia després que unes 300 persones, la majoria d’origen magrebí, es concentressin davant de l’habitatge del president per després perseguir-lo violentament pels carres i acabar trencant els vidres del vehicle en el que es trobava, i que aquella mateixa tarda uns 30 salvatges insultessin verbalment i intentessin agredir a Marta Riera a la plaça major de ciutat bressol de Plataforma per Catalunya.
Hernando a declarat davant aquests fets tan lamentables que “el president té, com no podia ser d’una altra forma, el suport i la simpatia de tota la militància i de molts catalans farts de sentir-se estrangers a la seva pròpia terra, és una vergonya que un home que porta tants anys lluitant per la seva ciutat i els seus veïns hagi de sofrir aquest tipus de violència covarda a la seva pròpia terra, en la porta de la seva casa”.
El secretari general de PxC va destacar també “la passivitat de la resta de polítics en els constants atacs que sofreixen les dones i els homes de PxC per defensar unes idees que no són sol nostres, estem en les institucions perquè el poble ens ha posat allà, que ningú oblidi que tenim una borsa de vots com a mínim de gairebé 80.000 persones” i va afegir que “malgrat tot seguirem dempeus davant el combat ja que la situació de la nostra terra no ens permet temps per dedicar-li ni un segon a la por”.
Per anunciar tot seguit que “ja hem sortit al carrer quan ha fet falta i si ho hem de tornar a fer ho farem, per descomptat aquesta agressió covarda dels salvatges neolítics a Josep Anglada i a Marta Riera no quedarà així, en les properes hores anunciarem una resposta ferma i com és evident pacífica i democràtica però allò de posar l’altra galta ha passat a millor vida”.
I va finalitzar lamentant-se que “hem de suportar com els perroflautas insulten durant tot un dia als nostres fills mentre juguen en un parc, suportem que ens vinguin a insultar als plens, que ens facin pintades, que es presentin en la porta dels nostres habitatges, que ens muntin concentracions il·legals, que ens insultin mentre prenem cafè en una terrassa i que 30 homes covards i infames amb xilaba insultin i intentin agredir a una dona sola i indefensa enmig d’una plaça pública. Què més volen que aguantem els senyors de la casta política”?.