Nota de premsa de Plataforma per Catalunya
“PxC ja té definits els candidats de diversos municipis on presentarà candidatura a les properes eleccions municipals. Així, Torelló, Taradell i Hostalets de Balenyà ja compten amb un cap de cartell i tenen clars els eixos centrals de les seves campanyes, concretades de manera especifica per a cada municipi. Tot i així, la majoria coincideixen en que cal defensar “primer els de casa”.
Es tracta de Josep M. Soldevila que serà el cap de llistes de PxC a Torelló. A Taradell serà Josep Ricart qui encapçalarà la candidatura de PxC, i Toni Alvarez ho farà per Hostalets de Balenyà. A Vic serà el mateix Anglada qui encapçalarà per tercera vegada la candidatura i a Manlleu tornarà a repetir Antoni Sánchez.
Pel que fa a les candidatures de Roda de Ter i Tona les juntes locals d’aquest municipis decidiran en el transcurs d’aquesta setmana els seus candidats.
En aquest sentit, el president de PxC i regidor a l’Ajuntament de Vic, Josep Anglada, ha manifestat que “l’objectiu principal d’aquestes eleccions serà obtenir regidors en els municipis on en aquests moments no hi tenim representació i per tant augmentar el número de regidors a la comarca”.