QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS
EN DIRECTE EL 9 TV
EN DIRECTE EL 9 FM

Reagrupament elegeix el coordinador de la Catalunya Central

És el manresà Ramon Payàs, que va ser escollit en el marc de l’assemblea regional celebrada aquest dissabte a Vic. La capital d’Osona acollirà l’assemblea nacional del partit el proper 19 de juny.


El 9 Nou
05/06/2011

Nota de premsa de Reagrupament

“El manresà Ramon Payàs és des d’aquest dissabte, 4 de juny, el nou coordinador regional de la Catalunya Central de Reagrupament Independentista. En el marc de la primera Assemblea Regional de la Catalunya Central que s’ha celebrat a Vic i que inclou les comarques d’Osona, Berguedà, Bages, Alta Segarra i Solsonès, el candidat ha estat escollit per unanimitat.

Aquest dissabte s’han celebrat diverses assemblees regionals de Reagrupament en tot el territori per escollir els diversos coordinadors.

Ramon Payàs ha estat l’únic candidat de la Catalunya Central que s’ha presentat i després del seu nomenament ha expressat la seva voluntat de treballar conjuntament les cinc comarques representades i “d’anar tots a la una”. Payàs també ha fet una bona valoració de les eleccions municipals, “on Reagrupament ha aconseguit una cinquantena de regidors”.

L’Assemblea també ha servit per debatre i votar les esmenes a la ponència política que s’haurà d’aprovar en la quarta Assemblea Nacional de Reagrupament i que es farà el proper 19 de juny a Vic.”

LA PREGUNTA

Veu bé que el president dels bisbes espanyols opini sobre política?

En aquesta enquesta han votat 562 persones.