QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS
EN DIRECTE EL 9 TV
EN DIRECTE EL 9 FM

Ripoll acollirà un campus de robòtica per a joves on només es parlarà anglès

Tech Summer és el nom del campus de robòtica que es farà aquest estiu a Ripoll a iniciativa de la Fundació Eduard Soler, l’Escola Vedruna, l’associació Fem Talent de la Universitat de Vic i l’Ajuntament.


El 9 Nou
24/04/2014

L’objectiu és despertar la vocació científico-tecnològica als joves. La llengua vehicular d’aquest campus serà l’anglès i es farà el juliol. Aquesta activitat està adreçada a alumnes del Cicle Mitjà i Superior de Primària i a estudiants d’ESO de tot Catalunya, i els que siguin de fora es podran allotjar a la residència municipal d’estudiants del Centre de Tecnificació Esportiva de Ripoll.

Les activitats començaran amb el treball de robòtica a la Fundació Soler. Durant el matí els alumnes, en grups de 4 a 8 components, faran un repte tecnològic amb la guia de monitors especialitats de la FES i la UVic. A l’Escola Vedruna faran tot el treball de difusió i comunicació dels reptes aconseguits durant el matí. Els alumnes aprendran a participar i compartir experiències a la xarxa amb sentit crític i seguretat. També aprendran a fer-se el sopar a l’Aula d’Hostaleria.

LA PREGUNTA

Veu bé que el president dels bisbes espanyols opini sobre política?

En aquesta enquesta han votat 425 persones.