Nota de premsa de la UVic
“El Rector de la Universitat de Vic i el seu l’equip, s’ha reunit aquest divendres amb els diputats Marina Geli i Daniel Font del PSC a la Universitat de Vic. Amb aquesta visita, el rector inicia una ronda d’entrevistes amb els responsables d’universitats de tots els partits polítics de l’arc parlamentari.
Aprofitant que fa poc que Catalunya té un nou Parlament, el rector ha vist la necessitat d’iniciar aquesta ronda d’entrevistes a la UVic, amb l’objectiu de donar a conèixer el seu model públic de gestió privada, així com també exposar alguns dels reptes del futur.
Un cop finalitzada la visita, el rector n’ha fet una valoració molt positiva, tant pels temes tractats com per l’interès mostrat.”