Creacció va convidar a Jaume Sabartés, de Grup Bon Preu, a parlar de “La distribució del país: fent xarxa amb les empreses agroalimentàries”. Ho va fer en el marc del cicle de converses que durant el mes de novembre ha pres el pols al present i el futur del sector agroalimentari d’Osona.
Una vintena de persones van assistir a la conferència de Sabartés, que va apuntar que per Bon Preu, els productes de ‘km 0′ són tots els que s’han produït a Catalunya. Per l’empresari, “és evident que el producte local funciona, però s’ha de ser conscient que la gent es mou pel preu i la proximitat encara es paga cara”. No obstant això, Sabartés creu que amb els anys, l’auge del ‘km 0′ serà tal, que “hi haurà tants productes de proximitat que un dels factors que marcarà la diferència serà la salut que aportin els productes”.
Per exemplificar l’èxit dels productes de proximitat, Sabartés va parlar de la cultura de la bona alimentació, que segons va dir, “s’està perdent”. Aquesta tendència va portar a l’empresa a crear, l’any 2014, la marca de productes de proximitat ‘Terra i Tast’, que consta, bàsicament, de plats preparats.
{{ comment.text }}