Des d’aquest mes de gener el Grup Bon Preu ha començat a oferir un nou servei de compra per internet, en el qual els clients poden seleccionar els productes en línia i passar després a recollir la compra amb el seu propi cotxe. Amb el nom d’Esclat Online, l’empresa vol adaptar-se així a una tendència creixent en el sector de la distribució alimentària i, de moment, ja ofereix el nou sistema a tres de les botigues que té a Catalunya.
El punt de recollida de l’hipermercat Esclat Vic Nord (al carrer Ripoll del polígon Mas Beuló) juntament amb els de Terrassa i Sant Joan Despí, són els tres primers que el Grup Bon Preu ha posat en marxa per desplegar el nou servei de compra per internet que a partir d’ara oferirà als seus clients. Un nou sistema de comanda online, que permet seleccionar els productes virtualment i passar-los a recollir directament amb cotxe a l’hora convinguda.
El nou sistema vol incidir el màxim en els valors de rapidesa, comoditat i facilitat a l’hora de comprar i es distingeix de la compra per internet més típica perquè aquí és el propi client qui acaba passant a recollir els productes, sense dependre d’horaris d’entrega, i això li permet a més a més de revisar-los abans d’endur-se’ls cap a casa.
Tot i que, de moment, el volum de venda en línia encara representa un tant per cent baix del negoci del Grup Bon Preu, l’empresa aposta per potenciar aquesta estratègia. La previsió és expandir properament el servei ‘Esclat Online’ a d’altres hipermercats de la companyia.
{{ comment.text }}