QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS
EN DIRECTE EL 9 TV
EN DIRECTE EL 9 FM

Com es preparen les coques de Sant Joan?

A la revetlla de Sant Joan no hi poden faltar les tradicionals coques de pinyons, fruita confitada o de crema. Avui és el dia fort. Hem anat a la pastisseria Serra de Sant Hipòlit de Voltregà, per veure com les preparen.

A poques hores per la revetlla, aquest matí a l’obrador de la pastisseria Serra de Sant Hipòlit de Voltregà, l’activitat no s’hi aturava. Enllestien les coques típiques de Sant Joan. Ja se’n van vendre algunes ahir però per tenir-ho tot a punt per un dels pics de feina de l’any a la pastisseria ja fa dies que es preparen.

De pinyons, de fruita confitada o de crema seran les més habituals, encara que hi ha qui prefereix les de forner amb xocolata o les de pasta de full amb llardons.

Malgrat que sembla que la gen aquest any va més a última hora, els passtissers fan una bona previsió de vendes. I un cop triada la coca que més agrada, a la capsa i cap a celebrar una bona revetlla de Sant Joan.

LA PREGUNTA

Veu bé que el president dels bisbes espanyols opini sobre política?

En aquesta enquesta han votat 324 persones.