QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS
EN DIRECTE EL 9 TV
EN DIRECTE EL 9 FM

Dies d’adquisició de material escolar per afrontar l’inici de curs amb les millors garanties

A mesura que els alumnes avancen cursos, el material i llibres de text solen ser més costosos

En pocs dies, els alumnes d’Infantil, Primària i Secundària de tot Catalunya començaran l’escola. I, per arribar al primer dia de classe, cal fer-ho preparat. Amb els llibres de text corresponents i el material necessari per les assignatures. Són dies de compres a les papereries.

Les famílies dels nois i noies que fan Primària o Secundària el curs que ve en centre públics o concertats, disposen de 60 euros del val escolar per afrontar una despesa necessària.

Una quantitat que serveix per cobrir les despeses més bàsiques. Però des de diverses papereries i llibreries de la capital d’Osona confirmen que sempre cal afegir-hi més diners, per comprar tot allò que fa falta.

El que es pot gastar un alumne i la seva família també ve condicionat pel curs que ha d’afrontar. Habitualment, els llibres de text o material de classe és més car a mesura que avancen els cursos.

I tot i que ara és fàcil veure la imatge de famílies d’alumnes amb llistes a les papereries, hi ha casos de molta més previsió i d’altres que encara esperaran uns dies per anar a buscar estoigs, calculadores, llibretes, agendes o els llibres de text.

LA PREGUNTA

Considera que PSOE i Junts recomposaran la relació per restituir la majoria de la investidura?

En aquesta enquesta han votat 228 persones.