Alumnes de Batxillerat de La Salle i l’Institut Antoni Pous de Manlleu van compartir una jornada amb els organitzadors dels Premis Innovacat.
Estudiants i empresaris van posar en valor la importància del teixit empresarial de la comarca d’Osona. La sessió es va fer a l’Espai Ter, que forma part de les instal·lacions que té Benito a Manlleu. I és que enguany l’empresa ha tornat en l’organització dels premis. El termini per presentar candidatures venç el 25 de juliol.
A la jornada hi van participar una cinquantena d’alumnes que cursen assignatures relacionades amb l’empresa. Una iniciativa que tenia l’objectiu que els representants de les empreses organitzadores dels premis i de l’ajuntament de Manlleu extraguessin reflexions a partir de les aportacions dels joves.
Els guardons d’Innovacat es divideixen en dues categories: Empresa Avança, que reconeix la trajectòria i la capacitat d’adaptació als canvis d’empreses d’almenys cinc anys de vida, i Empresa Jove, per a firmes innovadores de fins a cinc anys d’activitat.
La primera categoria està dotada amb 20.000 euros la segona, amb 12.000. El jurat es reserva el dret a concedir un accèssit valorat amb 5.000 euros a cadascuna de les categories.