L’empresa nascuda a Castellterçol i especialitzada en receptes fresques ha posat en marxa una campanya solidària #DeCaneloACanelo en col·laboració amb La Marató de 3Cat, amb l’objectiu de contribuir a la investigació del càncer. Durant aquestes festes de Nadal, una part de les vendes dels seus canelons es destinarà a la Fundació La Marató, per impulsar projectes científics centrats en l’estudi, el tractament i la prevenció del càncer.
El director general de Casa Mas, Sebastià Mas, assegura que “creiem que les empreses hem de tenir un paper actiu en La Marató de 3Cat que vagi més enllà d’una aportació econòmica, per això em creat aquesta iniciativa solidària”.
El 2024 van morir a Catalunya 17.000 persones a causa del càncer: 46 persones cada dia i dues cada hora; i se’n van diagnosticar 42.851 casos. En els 33 anys de La Marató s’han recaptat 257.516.252 euros i s’han finançat 1.084 projectes amb 11.791 investigadors.
Per conèixer més detalls de la iniciativa i com participar-hi, l’empresa ha habilitat una pàgina específica: www.casamas.com/marato