QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS
EN DIRECTE EL 9 TV
EN DIRECTE EL 9 FM

Les tardes d’estiu al carrer de Vic han arribat aquest any als 4.500 participants

En total s’han convocat una cinquantena d’activitats repartides per diferents punts de la ciutat

Aquest any s’han organitzat una cinquantena de propostes en el marc del programa de les tardes d’estiu al carrer. L’objectiu, com cada any, és que infants i joves tinguin l’oportunitat de gaudir d’aquest període jugant i compartint amb altres companys.

A més, la participació ha estat més elevada que l’any passat, amb un total de 4.500 persones que han passat per les activitats que s’han fet per tots els barris.

El trapezi, les teles i els malabars han estat protagonistes aquesta setmana dins el programa Tardes d’Estiu al Carrer. La plaça de les Nogueres es va omplir dimarts d’infants i joves que van gaudir d’una activitat de circ oberta a tothom.

“Depèn de cada persona, i també de si les escoles disposen o no de material d’aquest tipus. Al principi costa, però de seguida apareixen moltes opcions i tothom s’ho passa molt bé. Al final és una festa”, explicava Miquel Carbonell, dinamitzador de la proposta.

Enguany, el programa ha inclòs 48 activitats, amb la participació de 4.500 infants i joves, 500 més que l’any passat. “L’objectiu és que hi puguin participar infants, famílies i adolescents, i que ho facin en un espai públic i obert. Per això repartim activitats per places, parcs i carrers de tota la ciutat”, detallava Xavier Ferrés, regidor de Ciutadania i Barris.

En total, 35 entitats han col·laborat en l’onzena edició, que ha arribat a tots els barris de Vic. “Volem que la gent la visqui com a pròpia i que respecti aquests espais. També lluïm les places i fem ciutat entre tots”, afegia Ferrés.

Una de les novetats d’aquest any ha estat la implicació de l’equip de medi obert, que ha treballat totes les tardes al carrer per acompanyar adolescents i oferir-los alternatives d’oci.

“Ha estat una edició molt positiva, amb bona acollida i valoració per part de famílies i participants”, conclou Elisabet Franquesa, regidora d’Educació, en la cloenda d’un programa que, un any més, ha convertit els carrers de Vic en espais de joc, convivència i aprenentatge.

LA PREGUNTA

Considera que PSOE i Junts recomposaran la relació per restituir la majoria de la investidura?

En aquesta enquesta han votat 136 persones.