Un menor d’edat va morir divendres al vespre a la carretera de la Miranda, la BV-5224, a Manlleu. Tal com informa el Servei Català de Trànsit, per causes que s’estan investigant l’infant hauria caigut del vehicle en marxa (segurament una furgoneta) i va morir.
El tràgic incident es va registrar al punt quilomètric 2,5 de la BV-5224 cap a 3/4 de 8 del vespre. Segons El Caso, tot apunta que el menor, que tenia quatre anys, es va descordar el cinturó que portava i va obrir la porta. Era de Ripoll. L’Ajuntament ha expressat el condol per a família a les xarxes.
Fins al lloc dels fets s’hi van desplaçar els Mossos d’Esquadra que estan investigant com es va produir l’accident. Amb aquesta víctima són 78 les persones que han perdut la vida a les carreteres catalanes enguany.