QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS
EN DIRECTE EL 9 TV
EN DIRECTE EL 9 FM

Els Mossos continuen buscant els implicats en la baralla a Vic una setmana després

Segons la policia, la investigació del cas, on va haver-hi cinc ferits, avança positivament

El 9 Nou
06/10/2023
Vic

Els Mossos d’Esquadra continuen buscant els implicats en la baralla que va tenir lloc dissabte a la nit a Vic. Fonts del cos policial asseguren que s’està avançant positivament en la investigació, però no en donen més detalls per prudència. Tal com es va poder veure als vídeos que corrien per les xarxes socials, dos grups de persones van barallar-se amb objectes contundents i armes blanques a l’aparcament situat al carrer Joan Maragall, al barri de l’Estadi.

A conseqüència de la batussa, va haver-hi cinc ferits, quatre dels quals van ser traslladats a l’Hospital Universitari de Vic i es van haver de sotmetre a intervencions quirúrgiques. De fet, presentaven ferides de diversa consideració en braços, esquena i cap. Tal com ha pogut saber EL 9 NOU, a un dels ferits li han hagut d’amputar algunes falanges dels dits per les ferides d’arma blanca.

Malgrat això, al ple d’aquesta setmana a l’Ajuntament de Vic, la regidora de Seguretat, Elisabet Franquesa (Junts), explicava que no es temia per la vida dels ferits en la baralla. “Tots es troben fora de perill”, remarcava.

Segons l’Ajuntament, la baralla pretenia resoldre conflictes personals entre dos grups de la comunitat hindú, concretament de la zona del Panjab. “Mostrem preocupació i tindrem tolerància zero”, afegia la regidora, remarcant que treballaran fermament en procediments sancionadors contra aquests delictes, així com també fent pedagogia i mediació per fer front als fets violents.

El mandat passat hi va haver un precedent similar. Llavors, però, l’Ajuntament va poder reaccionar abans i va mediar amb la comunitat amb pedagogia i demanant que s’alertés la policia en cas que hi hagués algun indici que pogués desembocar en una altra baralla.

LA PREGUNTA

Considera que PSOE i Junts recomposaran la relació per restituir la majoria de la investidura?

En aquesta enquesta han votat 169 persones.