QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS
EN DIRECTE EL 9 TV
EN DIRECTE EL 9 FM

Detenen un menor a Vic per tres atracaments, dos amb un ganivet i l’altre amb una destral

Dilluns va assaltar dues dones a prop de l’hospital

Els Mossos d’Esquadra van detenir aquest dilluns un noi, menor d’edat, per un atracament en ple carrer a Vic. Segons fonts policials, eren quarts de 7 de la tarda a prop de l’Hospital Universitari de Vic quan dues dones van ser sorpreses pel jove, que amb un ganivet va amenaçar-les de mort si no li donaven diners. Concretament, primer va assaltar-ne una, i en no portar-ne a sobre va exigir a l’altra que n’hi entregués. Aquesta va donar-li uns 80 euros i el noi va fugir corrents.

Les dues víctimes van avisar els Mossos d’Esquadra, que van desplaçar-se fins al lloc dels fets i van fer recerca per la zona. Els agents van tenir èxit: van localitzar l’individu i va acabar detingut per un robatori amb violència i intimidació. De fet, també se li va intervenir un ganivet de cuina, amb el qual va amenaçar les dues dones a davant de l’hospital.

Arran de la detenció, la policia catalana va relacionar-lo amb dos delictes més de semblants característiques el mateix mes. L’un va succeir el passat 4 d’abril, quan va atracar una gasolinera de Vic i va intimidar els treballadors amb una destral, i l’altre va tenir lloc el 15 d’abril en un estanc del barri dels Caputxins, on també va ensenyar un ganivet a la dependenta.

El menor d’edat va passar a disposició de la Fiscalia de Menors, que ha decretat mesures cautelars. En el cas també hi treballen els serveis socials.

LA PREGUNTA

Està a favor que Espanya compri armes a Israel?

31%
69%
En aquesta enquesta han votat 111 persones.
Comentaris
Encara no hi ha comentaris en aquesta entrada.

Fes un comentari

Per fer un comentari has d'estar identificat com a usuari.
Entra o registra't