QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS
EN DIRECTE EL 9 TV
EN DIRECTE EL 9 FM

Què li ha passat a la Pilarin?

Haurà d’estar com a mínim un mes sense dibuixar

El 9 Nou
29/11/2025
Vic

Es fa difícil fer-se’n la idea, però la Pilan Bayés haurà de fer una aturada. Com a mínim, estarà un mes sense poder dibuixar.

Ho ha explicat ella mateixa, des del llit de l’hospital i a les xarxes socials. Una desafortunada caiguda li ha provocat una aparatosa ferida al nas i s’ha trencat el braç. No es pot moure pel dolor, explica en el vídeo.

Com sempre, tenia una agenda atapeïda de compromisos que no podrà complir. Entre d’altres, aquest dijous (4 de desembre) havia de participar en una sessió del Bassols Lab que organitza EL 9 NOU, en què havia de parlar de “Vocació, il·lusió i deixar empremta”.

Com és habitual en ella, ha fet un vídeo divertit en què s’excusa per no poder ser a tot arreu on voldria i aprofita per desitjar un bon Nadal a tothom.

“No em moriré d’això. És la bona notícia. Almenys per mi”, acaba dient. És única.

Aquí la podeu veure i escoltar:

LA PREGUNTA

Considera que PSOE i Junts recomposaran la relació per restituir la majoria de la investidura?

En aquesta enquesta han votat 118 persones.