QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS
EN DIRECTE EL 9 TV
EN DIRECTE EL 9 FM

Sant Joan tindrà un nou aparcament de cotxes

Hi haurà una quarantena de places

L’equip de govern de Sant Joan de les Abadesses ha adquirit una parcel·la que està situada just passat el camí Ral, a davant de l’antiga colònia Tèxtil Espona.

A curt termini, la voluntat del consistori és fer-hi un aparcament. En total, s’hi podrien ubicar poc menys d’una quarantena de places. L’objectiu del consistori és adquirir també la parcel·la del costat, que pertany a un privat, i permetria doblar les places (unes 80).

A mitjan octubre, ERC havia reclamat més places d’aparcament al centre del poble després que “se n’hagin perdut entre 60 i 70 per les obres d’aquella zona”, deia Sergi Albrich (ERC). L’alcalde, Ramon Roqué (MES), feia anys que treballava per obtenir el solar i “ara estarem en millor disposició per negociar i tenir-los tots dos”.

Al final, es va desencallar perquè la propietat de la parcel·la (J. Espona, SA) tenia un deute de 86.183 euros amb l’Ajuntament. El consistori, a través d’una subhasta que va quedar deserta, va adjudicar-se la parcel·la pel mateix import del deute i va aconseguir que fos municipal.

A mitjà o llarg termini, la idea és que al solar s’hi construeixin habitatges tal com estava previst.

LA PREGUNTA

Considera que PSOE i Junts recomposaran la relació per restituir la majoria de la investidura?

En aquesta enquesta han votat 139 persones.