Acostar les tecnologies immersives punteres de l’àmbit de l’empresa i la comunicació als joves estudiants. Això és el que està fent la Universitat de Vic, entre dimecres i dijous, amb els Connectivity Days. Unes jornades que compten amb la presència de sis empreses capdavanteres del sector que han presentat -davant l’alumnat- els seus projectes immersius. El Paranimf l’han dividit en dues zones: la primera, on hi ha experiències audiovisuals de realitat augmentada i virtual, i la segona on hi ha experiències de projecció immersiva en espais 360.
L’objectiu de tot plegat és que els joves provin i vegin amb els seus propis ulls aquestes tecnologies, lluny de la matèria teòrica que es fa a les classes.
Una de les empreses que està present als Connectivitu Days és l’estudi Tururut Artesania Multimèdia. Al seu estand hi havia present una càmera 360 graus que han dissenyat ells mateixos i l’han ensenyat a tots aquells alumnes que s’hi han acostat.
Tururut Artesania Multimèdia ha presentat alguns dels projectes que han desenvolupat amb aquest tipus de tecnologia. Una tecnologia que, pel seu director creatiu, ha de servir per cobrir les necessitats creatives que té un.
Les altres empreses que han presentat els seus projectes han sigut 3Cat, Telefónica, Onion Lab, Seidor i Landscapes. L’objectiu tant de la Facultat d’Empresa i Comunicació com de la Universitat és anar més lluny i crear un Centre de Simulació Emrpesarial i un Centre d’Acceleració d’Iniciatives Audiovisuals en els quals interactuïn dinàmiques formatives, serveis a l’empresa i impuls a projectes innovadors.
{{ comment.text }}