QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS
EN DIRECTE EL 9 TV
EN DIRECTE EL 9 FM

Sentit homenatge a l’excursionista que va morir en una allau a Armènia

Es va fer a la plaça de Sant Joan i hi van participar unes 300 persones

Tres centenars de santjoanins van retre un sentit homenatge a l’alpinista David Sala i Tubert, que dimarts passat va perdre la vida a causa d’una allau de neu al Món Aragats d’Armènia. Dissabte a les 7 del vespre es van concentrar davant de l’Ajuntament del municipi, on l’alcalde, Ramon Roqué, va transmetre el condol del poble a la família i amics de la víctima, i posteriorment la regidora Maria Rosa Fraxanet va llegir un text emfatitzant els valors que Sala va transmetre des del seu activisme i participació en l’associacionisme esportiu.

El minut de silenci que es va guardar en la seva memòria va tancar un acte breu i amb les banderes del consistori onejant a mig pal durant tota la jornada, en espera de la repatriació del cos i el posterior funeral.

David Sala, de 50 anys, formava part d’una expedició de nou catalans que van ser sorpresos per una allau que va sepultar Sala i no es va localitzar el seu cos fins l’endemà. La resta dels expedicionaris van resultar ferits.

LA PREGUNTA

Creu que s’està fent bé la gestió de la pesta porcina?

En aquesta enquesta han votat 62 persones.