Veïns de Vallfogona de Ripollès porten deu dies sense línia telefònica, i malgrat les queixes reiterades que han fet a Movistar no aconsegueixen que els restableixin el servei.
El dimarts 17 de setembre algunes cases del municipi es van quedar sense línia, encara que curiosament “algunes masies veïnes que tenen la mateixa companyia sí que en tenen”, segons explica l’alcalde, Esteve Font.
La majoria de veïns del poble són clients de Movistar, i fins ara els que han contractat altres operadors tampoc se n’han queixat. La manca de servei fa que alguns no tinguin ni televisió ni internet. El mateix Ajuntament s’ha quedat també sense servei des de diumenge passat.
Font afirma que quan truquen a l’empresa per advertir del problema, els diuen que hi estan treballant i que es deu a “una avaria externa”. Aquesta mena d’incidències no eren habituals fins ara al municipi, ni tampoc s’ha advertit que s’hi hagin produït robatoris de coure.
L’alcalde denuncia que “ens sentim indefensos perquè no tenim una persona de referència a qui adreçar-nos davant d’aquest problema”, en un temps on tenir línia és imprescindible a l’hora de treballar.