Aquest Nadal marcat per la segona onada de la pandèmia és estrany per a tothom. No hi ha hagut sopars d’empresa i, en alguns casos, tampoc lots de Nadal. Algunes empreses han buscat solucions imaginatives. És el cas d’Aparcaments d’Ausa, que gestiona, entre d’altres, el pàrquing de la plaça de Manlleu i la zona blava. Amb el lema “Un lot amb consciència”, l’empresa ha quantificat el preu del lot i ha lliurat un val per aquest import als treballadors amb la condició que el bescanviïn pels productes o serveis que desitgin en establiments comercials ubicats a l’entorn dels aparcaments que gestionen. I el mateix patró s’aplica a l’import del sopar de Nadal perquè puguin bescanviar-lo en esmorzars i dinars en bars i restaurants. D’aquesta manera, segons s’explica des de l’empresa, “no tenim cap estalvi, sinó que mantenim aquesta despesa amb un retorn a negocis del nostre entorn”. Ausa té un total de 12 treballadors i l’import global destinat a aquesta acció és de més de 900 euros.
Solucions imaginatives
Aparcaments Ausa lliura als 12 treballadors un val amb l’import del lot de Nadal i del sopar d’empresa perquè ho gastin en comerços de l’entorn
{{ comment.text }}