QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS
EN DIRECTE EL 9 TV
EN DIRECTE EL 9 FM

Taradell té problemes amb la cobertura de telefonia mòbil

Una avaria a l’antena de telefonia mòbil de Can Janet, al polígon d’El Vivet, és una de les causes dels problemes de cobertura mòbil que hi ha a Taradell i que en el darrer mes s’ha accentuat.


El 9 Nou
25/07/2014

Aquesta antena és de Vodafone, tot i que a través d’un conveni també dóna cobertura a Movistar i dóna un servei de dades 3G. Lluís Verdaguer, alcalde de Taradell, va explicar en el ple de juliol, i després d’una pregunta del regidor d’ERC Salvador Clot, que “ens n’hem preocupat molt, hem demanat suport a la Generalitat i Localret, però l’avaria és important i complexa de resoldre”.

Taradell, però, disposa d’una altra antena, ubicada al dipòsit del Centre Cultural Costa i Font i que és propietat de Movistar. Verdaguer va explicar que “és molt antiga i només dóna cobertura mòbil a través de sistema GPRS.

Verdaguer va explicar que “fa més d’un any que hem demanat actualitzar l’antena perquè pugui donar cobertura 3G o 4G”. Segons Verdaguer, “en la darrera resposta ens han dit que l’actualització estaria prevista per al tercer trimestre de l’any”. L’equip de govern espera que els problemes de cobertura “es puguin solucionar aviat”.

LA PREGUNTA

Veu bé que el president dels bisbes espanyols opini sobre política?

En aquesta enquesta han votat 497 persones.