QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS
EN DIRECTE EL 9 TV
EN DIRECTE EL 9 FM

Torelló estrena rotonda

És la de l’entrada per la urbanització de la Cabanya. Les obres han durat menys de dos mesos. La nova rotonda ha de millorar notablement un punt d’elevada conflictivitat viària a Torelló.

El 9 Nou
11/07/2013

Nota de premsa de l’Ajuntament de Torelló

“Aquest dijous s’ha obert completament la circulació a la nova rotonda que s’ha construït a la cruïlla del carrer Manlleu i l’avinguda Rosselló.

Les obres han durat menys de dos mesos i amb aquesta actuació es millora notablement un punt d’elevada conflictivitat viària a Torelló.

Fins ara, en aquesta cruïlla hi confluïa, amb un sistema d’illetes, el trànsit d’entrada i sortida de Torelló pel carrer Manlleu i els vehicles que pujaven i baixaven de l’avinguda Rosselló i del lateral del carrer Manlleu.

Ara, la rotonda ordena el trànsit en aquesta cruïlla que, al mateix temps, guanya en fluïdesa circulatòria i seguretat. El finançament d’aquesta actuació ha anat a càrrec de l’empresa que promou la instal·lació d’un nou hipermercat a la zona.

L’entrada en funcionament del giratori només comportarà canvis en la circulació de dos carrers. Així, el lateral del carrer Manlleu que connecta la rotonda de l’entrada des de Manlleu, amb l’avinguda Rosselló i el carrer Vallespir serà de sentit descendent; i el carrer Vallespir serà de baixada fins al carrer Sant Roc.”

LA PREGUNTA

Veu bé que el president dels bisbes espanyols opini sobre política?

En aquesta enquesta han votat 368 persones.