Espectacles, jocs i música van dinamitzar divendres i dissabte passat el centre de Torelló i la zona de la plaça de la Sardana en el marc de la campanya “Comerç viu”, que organitzava l’Ajuntament de Torelló amb la col·laboració del Consorci de la Vall del Ges, Orís i Bisaura.
L’objectiu, com apunta la regidora de Comerç, Mercè Faja (ERC-JpT), era dinamitzar l’activitat comercial del poble i que la gent s’hi quedés el cap de setmana, “que afavoreixi el flux de gent”. Al llarg dels dos dies, “no hi va haver multituds”, assegura la regidora, però “a totes hores van anar entrant i sortint d’una activitat a l’altra”. Això, diu, va afavorir l’activitat comercial.
Aquesta iniciativa va sorgir després que es prengués la decisió de no celebrar la Nit de Botigues. Segons Faja, aquesta nova activitat no pretén substituir-la i per tant es plantegen que es pugui anar repetint en altres moments de l’any i també en altres espais.