QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS
EN DIRECTE EL 9 TV
EN DIRECTE EL 9 FM

Un mort en un pis amb una fuita de gas a Vic

L’home, de 38 anys, era estirat al llit, sense signes de violència, ja mort. La fuita de gas venia d’una bombona de butà.


El 9 Nou
16/05/2011

Una persona de 38 anys ha mort a causa d’una mala combustió d’una bombona de gas en un quart pis del número 20 del carrer de la Ramada de Vic, segons han informat fonts del servei d’Emergència. En aquests moments s’està estudiant si aquesta fuita s’hauria produït de forma accidental.

L’home ha estat localitzat al seu llit, sense signes de violència. A les 3 de la tarda s’ha aixecat el cadàver després de que la comitiva judicial en certifiqués la defunció. Inicialment els veïns de l’immoble han estat evacuats per tal de que es ventilés l’edifici però hores després han pogut tornar a casa seva.

Segons han explicat diversos veïns, l’home feia uns mesos s’havia traslladat a viure en aquest pis antic on vivia sol. Els veïns han estat qui han alertat els serveis d’emergència de la pudor de gas.

Nota de premsa de la Guàrdia Urbana de Vic

“Avui, dia 16/05/2011 cap a les 13.00 hores, al C. DE LA RAMADA, 20 de Vic es realitza una intervenció de la Guàrdia Urbana i dels Mossos d’Esquadra arran d’una trucada d’uns veïns que sentien una forta olor de gas.

En un dels pisos s’ha trobat un home de 38 anys estirat al llit, sense signes de violència, i es percep una fuita de gas procedent d’una bombona de gas butà. En el moment d’arribar la policia la pis, aquesta persona ja estava morta. En aquests moments s’estan investigant les causes d’aquest succés.

Degut a aquest escapament de gas, es desallotja tot l’edifici de 4 plantes i dos habitatges per pis.”

LA PREGUNTA

Veu bé que el president dels bisbes espanyols opini sobre política?

En aquesta enquesta han votat 255 persones.