QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS
EN DIRECTE EL 9 TV
EN DIRECTE EL 9 FM

Vic homenatja a l’endocrinòleg Manel Porta, que es jubila després de 30 anys de professió a Osona

L’acte, que es va fer dissabte a la Sala de la Columna, estava organitzat per l’Ajuntament de Vic i la delegació d’Osona de l’Associació de Diabètics de Catalunya.

El 9 Nou
12/11/2013

El doctor ha dedicat molts anys de la seva trajectòria a millorar la qualitat de vida dels diabetics osonecs. Va arribar a Osona als anys 80 per ocupar la plaça d’endocrinòleg al CAP Nord, posteriorment es va integrar com a especialista al Consorci Hospitalari de Vic i sempre va combinar la seva activitat pública amb la privada al Consultori Bayés. Ara, després d’una llarga carrera professional, 30 anys dels quals exercits a Osona, Manel Porta es jubila.

Familiars, col·laboradors i amics de l’endocrinòleg van voler retre-li un càlid homenatge de comiat, en un acte organitzat per l’ajuntament i l’Associació de Diabètics d’Osona, entitat que Porta va ajudar a impulsar.

L’acte, que va comptar amb la intervenció del músic Pep Poblet i els rapsodes Núria Rehues i Xavier Martí, va acabar amb obsequis de records com l’escultura de l’Estudiant de Vic o un llibre que recollia els parlaments i les peces poètiques que es van recitar.

LA PREGUNTA

Veu bé que el president dels bisbes espanyols opini sobre política?

En aquesta enquesta han votat 459 persones.