El 9 Magazín Llengua | Parlar Normalment s’ha de parlar clar, encara que en algunes ocasions val més fer l’orni i no deixar-se entendre | El 9 Nou 05/06/2024 Vic Afegeix-nos com a font preferida a Google Entre els qui no diuen ni piu i els xerramecs hi ha d’haver un punt d’equilibri, no creieu? Xerrotejar és bo quan les criatures aprenen a parlar, com qualsevol aprenent: ja se sap, “Fent i… Contingut exclusiu per a subscriptors Si ja ets subscriptor, inicia sessió o registra't Inicia sessió Registra't LlenguaEL 9 ETS I UTS Notícies relacionades Rafa Isaac Muntadas Hannah Arend, més enllà del bé i el mal? Guillem Gallifa De nom de lloc a nom de tela El 9 Nou Els Amics de les Arts preparen nou disc ‘osonenc’ per al 2027 Jordi Sunyer LA PREGUNTA Creu que el president del govern espanyol ha de convocar eleccions anticipades? Sí No En aquesta enquesta han votat 722 persones. Vota Les + vistes “Si quan estava fent el Tour m’haguessin dit que un dia passaria pel meu poble, no m’ho hauria cregut” Una ‘capella sixtina’ a Vic Comissen en una hípica d’Olot dues eugues de Taradell Bon Preu dona per resolta la incidència que ha provocat faltes de producte en alguns supermercats Pascual readmet vuit treballadors acomiadats de la planta de Gurb però manté el calendari de tancament “No és canviar el costum, sinó adaptar per incloure i respectar” Un ferit crític per un accident entre dos camions a Coll de Ravell Comencen les obres del segon tram de la variant de Sant Miquel de Balenyà, que ha d'estar l'estiu de l'any que ve Cauen 46.000 euros de loteria a Torelló i 6.000 a Manlleu El pas del Tour obligarà diverses empreses a fer festa el 6 de juliol