Platja d’Aro ha esdevingut una de les destinacions turístiques de més renom de la comarca del Baix Empordà. El terme municipal està integrat per Castell d’Aro, situat a l’interior; Platja d‘Aro, el centre econòmic i administratiu del municipi, i S’Agaró, a tocar de Sant Feliu de Guíxols. Ple de propostes originals, la combinació de cultura, natura i oci ofereix atractius per a tots els públics. I la redescoberta dels encants de totes les viles que configuren el municipi és una de les més atractives.
Castell d’Aro proposa descobrir a l’entorn del castell de Benedormiens i de l’església de Santa Maria un dels espais històrics medievals més atractius del litoral gironí. La declaració del conjunt com a Bé Cultural d’Interès Nacional en certifica les virtuts. Al vessant sud s’hi estén S’Agaró, també reconeguda com a Bé Cultural d’Interès Nacional, que ofereix un equilibri exquisit entre arquitectura i natura en un turó sobre un mar fet de cales petites.
Per la seva part, Platja d’Aro ofereix un ampli ventall de botigues, propostes nocturnes i múltiples possibilitats de restauració. Disposa d’una varietat d’allotjaments que combina apartaments, hotels i càmpings i una oferta d’oci per no avorrir-se. Propostes que es combinen amb el programa d’activitats d’estiu i un entorn natural configurat pel massís de les Gavarres, on s’hi poden descobrir les cales més boniques de la Costa Brava.
Cultura i oci
Mercat Medieval, Del 23 al 24 d’agost
Un viatge en el temps a l’entorn del baluard de la Vall d’Aro, un espai declarat actualment Bé Cultural d’Interès Nacional. Fira de productes d’artesania i alimentació, espais de restauració, exposició d’armes i armadures, campament medieval, jocs i tallers infantils, demostració d’oficis i espectacles diversos.

42a Cantada de Platja d’Aro, Dissabte 12 de juliol
Havaneres i cançons de taverna. Podreu escoltar les peces més populars del gènere, cantar els temes més clàssics i acompanyar-ho amb el cremat més tradicional.

Cicle de sardanes i havaneres. Del 5 de juliol al 23 d’agost
Diversos Espais · Platja d’Aro, Castell d’Aro, S’Agaró.
Audicions de sardanes i cantades d’havaneres de petit format durant tot l’estiu a les tres viles del municipi.

Nits de Jazz. Del 4 de juliol al 29 d’agost
Passeig Marítim, Platja d’Aro. Del 4 de juliol al 29 d’agost
Un festival gratuït i adreçat a tots els públics, que aposta per artistes i formacions punteres en el panorama del jazz català, i obert als estils musicals que fan frontera amb el jazz i el complementen: gospel, swing, musicals, Broadway, New Orleans…

Visites guiades i activitats d’estiu. Del 3 de juliol al 31 d’agost
Amb guiatge al nucli antic de Castell d’Aro i als camins de ronda; i escultòrica i naturalistes al Parc dels Estanys. Teatralitzades a Castell d’Aro, Pla de Palol i S’Agaró. Activitats familiars Contes Màgics i Anem a la granja? També mindfulness i jornada enològica DO Porcianus.
