QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS
EN DIRECTE EL 9 TV
EN DIRECTE EL 9 FM

Cites boletaires a Ogassa i Sant Boi de Lluçanès

A Ogassa la festa és diumenge, amb una degustació, i a Sant Boi dissabte, en una convocatòria que ja arriba a la quarta edició. De bon matí ja hi haurà una sortida guiada.


El 9 Nou
06/10/2012

Cap de setmana boletaire a Sant Boi de Lluçanès i Ogassa. A Sant Boi arriba la IV Festa del Bolet. Dissabte al matí hi haurà una activitat familiar i a 2/4 de 12, recollida de bolets per al muntatge de l’exposició.

Diumenge, a 2/4 de 9 del matí, inscripció per al concurs i sortida guiada. A les 12, cicle de xerrades a càrrec de Jordi Baucells, José Luis Gallego i Enric Gràcia, i a partir de les 2, dinar amb el Menú Gastronòmic del Bolet.

Per la seva banda, l’Ajuntament d’Ogassa ha organitzat per diumenge la Festa del Bolet. Els actes començaran a la 1 del migdia amb la degustació d’un plat de diferents bolets, a un preu de 5 euros.

LA PREGUNTA

Veu bé que el president dels bisbes espanyols opini sobre política?

En aquesta enquesta han votat 480 persones.