NOTA DE PREMSA DE MOVIOLA PRODUCCIONS
“El curtmetratge “REJOVENIR” a la competició oficial del Festival de Sitges.
L’obra de l’osonenc Dani Feixas, una producció de Moviola, opta al premi al millor film curt del certamen.
Ella vol viatjar al passat, tornar a la seva joventut. No suporta envellir i la seva frustració desemboca en una decisió dràstica. Aquesta és la sinopsi de “REJOVENIR”, un colpidor exercici narratiu i d’estil que explora l’anhel desesperat de tornar a ser jove. El curtmetratge està interpretat per Elisa Crehuet i es projectarà a Sitges, en el seu suport original d’Alta Definició, el dimecres 13 d’octubre a les 18.30 h. a l’Auditori Gran Sitges.
Dani Feixas és l’autor de curtmetratges com “DONA-LI LA CARTA, SOFIA” i “NÔC”, premiats a diversos certàmens, entre els que destaquen guardons tècnics al Julius de Vic o el de millor curt osonenc a Manlleu.
Moviola Produccions és una productora de Vic que treballa en diversos camps audiovisuals, apostant darrerament pels projectes de caire més cinematogràfic.”