QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS
EN DIRECTE EL 9 TV
EN DIRECTE EL 9 FM

Les bombolles de Pep Bou i la ciència de Jorge Wagensberg, a l’Atlàntida de Vic

L’espectacle es podrà veure aquest diumenge 24 d’octubre a les 6 de la tarda. S’inspira en els 13.500 milions d’anys d’història del cosmos. El títol, ‘Bereshit’, significa “començament”.

El 9 Nou
24/10/2010

L’Atlàntida canvia radicalment de registre diumenge, amb la representació de Bereshit, la història més bella del cosmos. L’inclassificable Pep Bou, creador d’un gènere propi amb la seva manipulació de bombolles de sabó, assaja aquí una col·laboració insòlita amb el científic i divulgador Jorge Wagensberg, i pugen tots dos a l’escenari per explicar –a través del sabó i del coneixement– els 13.500 milions d’anys de la història del cosmos.

El nom de l’espectacle, bereshit, prové de la primera paraula de la Bíblia, que significa “al començament”. L’espectacle, que es va estrenar el passat mes de juliol al Festival Grec de Barcelona, es podrà veure a les 6 de la tarda, a la Sala Ramon Montanyà de L’Atlàntida.

LA PREGUNTA

Veu bé que el president dels bisbes espanyols opini sobre política?

En aquesta enquesta han votat 468 persones.