La programació de Nadal d’EL 9 TV tindrà un caire marcadament musical. Entre dilluns i dimecres de la setmana vinent, s’emetran els concerts que els grups La Iaia, Txarango i Els Catarres han ofert en les dues darreres edicions del Mercat de Música Viva de Vic, a l’escenari gran de la plaça Major.
Els tres grups són d’Osona, totalment o parcial. Tots tres han entrat per la porta gran en el panorama musical català i també tots tres han tret a la llum en els dos últims anys el seu primer disc. “Un altre tret comú és que per a tots tres tocar a la plaça Major va representar un fet molt especial, perquè no fa gaire temps hi assistien com a espectadors”, explica Jordi Sunyer, director de l’espai Bon cop de rock d’EL 9 TV, que també ha coordinat aquests tres programes especials de Nadal.
“No són una simple emissió del concert”, explica. En cada cas, els components del grup han tornat a la plaça Major fa pocs dies i des d’allà recorden “el bolo, les sensacions i les anècdotes”, a més d’avançar informacions sobre els seus propers passos: La Iaia i Els Catarres han acabat les seves gires i estan gravant o a punt de gravar nou disc, i Txarango tanca la gira el proper mes d’abril.