Comunicat de premsa de Nàiades Cor de Noies
“Després del concert del passat 6 de febrer a Taradell, que va reunir cantaires i excantaires, Nàiades-Cor de Noies continua aquest dissabte amb la celebració del seu desè aniversari.
El cor, que dirigeixen Alba Boada i Buia Reixach, actua al teatre Cirvianum de Torelló, compartint el concert amb el CordHomes (formació masculina de la comarca d’Osona) i l’Orfeó Manresà.
Les tres corals es retroben així després de compartir la producció El romanticisme, la passió del cor, que van presentar l’any 2007 a Manlleu, Vic i Manresa, entre d’altres. Dissabte recuperaran part del repertori d’aquesta producció, amb peces com Richte mich Gott, de Felix Mendelssohn, o Ave Maria, d’Anton Bruckner.
Abans dels cants conjunts, cada formació actuarà en solitari. El CordHomes, amb la direcció de Buia Reixach i l’acompanyament al piano de Núria Serrat, interpretarà, entre d’altres, La Dama de Mallorca; una cançó irlandesa, Down by the Salley Gardens, o Buen Menú, de K. Zöllner.
El repertori de l’Orfeó Manresà inclourà Sure on this shining night de Samuel Barber, i Nocturno de la ventana n.4, sobre un text de Federico García Lorca musicat per Francesc Vila. Lluís Arguijo és el director de l’Orfeó Manresà, i l’acompanyament al piano va a càrrec de Jordi Franch.
Nàiades-Cor de Noies cantarà peces religioses, com Salve Regina, de Miklos Kocsár o Pater Noster, de Xabier Sarasola, a més de tres obres d’autors catalans. La direcció va a càrrec de Buia Reixach, i la pianista és Alba Boada.
El concert començarà a les 9 del vespre al Teatre Cirvianum. Les entrades anticipades (que es poden adquirir a través de la web www.teatrecirvianum.cat) valen 8 euros, i a taquilla, 10.
D’altra banda, Nàiades-Cor de Noies fa un altre concert, aquest diumenge 1 de maig a 2/4 d’1 del migdia, en el marc de la Festa de la Vellesa del barri de Les Cases Noves, a Masies de Roda.”