QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS
EN DIRECTE EL 9 TV
EN DIRECTE EL 9 FM

‘Turandot’ de Puccini, aquest diumenge a L’Atlàntida

Turandot, l’òpera que Giacomo Puccini va deixar inacabada a la seva mort, l’any 1924, arriba aquest diumenge a L’Atlàntida en la versió d’Amics de l’Òpera de Sabadell que es va estrenar el passat mes d’abril.

El 9 Nou
17/05/2015

La representació tindrà lloc a partir de les 6 de la tarda, precedida per una xerrada divulgativa a càrrec de Marcel Gorgori.

L’acció s’ambienta a la Xina imperial i té com a protagonista la princesa Turandot, interpretada per la soprano andalusa Maribel Ortega, que ha de decidir amb quin príncep es casa reptant-los a resoldre tres enigmes.

El protagonista masculí, el príncep Calaf, està interpretat pel tenor Andrés Veramendi. El Cor d’Amics de l’Òpera i la Simfònica del Vallès estaran dirigits per Daniel Gil de Tejada.

LA PREGUNTA

Veu bé que el president dels bisbes espanyols opini sobre política?

En aquesta enquesta han votat 666 persones.