L’Ultra Clean Marathon, aquest dissabte, va donar el tret de sortida a la Festa de l’Esport de Vic, que s’allargarà fins al proper diumenge. La intensa i plena setmana d’activitats esportives a la ciutat de Vic tindrà com a colofó la Nit de l’Esport, que es farà dijous al vespre i que enguany arriba a la 58a edició.
La gala se celebrarà a partir de 2/4 de 8 del vespre a L’Atlàntida de Vic i, com en els darrers anys, es podrà seguir en directe per EL 9 TV. Durant la Nit de l’Esport es repartiran els diplomes a esportistes i equips pels èxits assolits al llarg del 2024.

Entre les 12 categories premiades destacarà el guardó als millors esportistes femenins i masculins, entre els quals hi ha Mia Carol (Club Atlètic Vic), Roger Ordeig (Club Tennis Vic), Eloi Palau (TrialSport), Elena Congost (Club Atlètic Vic), Jana Lüscher (Unió Excursionista Vic) i Alba Riera (TrialSport).
També es premiarà el millor esportista Absolut, premi que recaurà en Arnau Tenas (Paris Saint-Germain), Elena Congost (CA Vic) o Alba Riera (TrialSport).
Al llarg de la gala es premiaran els millors equips promesa masculí i femení, la millor esportista promesa femení i masculí, el millor esportista veterà o veterana, el millor esportista Special Olympics, el millor equip femení i masculí i el millor entrenador.
També es faran diverses distincions, es lliuraran diplomes a esportistes de la ciutat així com es donaran els Premis Ciutat de Vic: Activitat Física i Esport, promoguts per la UVic-UCC i la Penya Barcelonista Plana de Vic.
Per fer un comentari has d'estar identificat com a usuari.
Entra o registra't