La selecció estatal U19 de tennis taula en la qual competeixen les jugadores del Girbau Vic TT Camila Moscoso i Irina Gimeno ha aconseguit la medalla de bronze a l’Europeu U19 de tennis taula que s’està disputant a Ostrava (Txèquia).
Als quarts de final van derrotar a la selecció de Romania per 3 a 1 amb una gran actuación de Camila Moscoso que va aconseguir els dos punts en els dos partits que va jugar. Moscoso va guanyar a Alesia Sferlea per 3 a 2 i a també l’actual campiona d’Europa U19, Bianca Mei Rosu, per 3 a 1.
A la semifinal l’equip estatal va perdre per 3 a 1 contra Ucraïna, però Camila Moscoso va tornar a signar una gran actuació, ja que va superar a Olha Ponko, per 3 a 0 i només va perdre, en un partit molt igualat, amb Veronika Matiunina, cap de sèrie número 1 de la competició.
La jugadora del Girbau Vic TT assegurava després del partit que “aquesta victòria és com un somni per a nosaltres, encara no ens ho podem creure. He jugat molt bé en aquest partit, però estava força nerviosa, sens dubte. Encara sóc jove, i aquestes victòries tenen molt pes per a mi, sobretot contra Bianca Mei Rosu. És una jugadora increïble”.
Moscoso ja va ser clau en la classificació per a la fase final en guanyar tots els partits que va disputar. Va superar la francesa Alexia Nodin per 3 a 0; la turca Bursa Demir per 3 a 1, i Sara Habarova, d’Eslovàquia, per 3 a 0. La selecció estatal va guanyar a Turquia i Eslovàquia per un doble 3 a 0 i va perdre contra França, cap de sèrie número 1, per 3 a 1. Diumenge van guanyar Croàcia i ja estan entre les millors d’Europa U19.
Aquest dimecres començaran a disputar-se les proves de dobles i individuals de l’Europeu.