QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS
Poliesportiu
Motor
Hoquei
Futbol
Resultats i classificacions

Campdevànol farà filla predilecta Mercè Guix, que va morir aquest dilluns als 87 anys

L’Ajuntament de Campdevànol farà filla predilecta de la població a Mercè Guix, que va morir aquest dilluns als 87 anys. Guix havia estat vinculada històricament al bàsquet local i a altres entitats de Campdevànol.

El 9 Nou
24/11/2009

L’Ajuntament va aprovar la proposta de fer-la filla predilecta de Campdevànol en un ple extraordinari que es va fer aquest dilluns mateix. En el text aprovat per l’Ajuntament es recordava la vinculació de Guix al bàsquet, però també als Pastorets, els ballets o les caramelles, entre altres.

Nascuda el 22 de maig de 1922, Guix va ser un referent en el bàsquet no només local, sinó també de tota la província de Girona. Impulsora del CB Campdevànol, també ho va ser de l’actual pavelló de la població, que des del mes de febrer passat porta el seu nom.

LA PREGUNTA

Creu que és beneficiosa l’expedició a la lluna?

En aquesta enquesta han votat 104 persones.