QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS
Poliesportiu
Motor
Hoquei
Futbol

Campdevànol recorda les quatre dècades de la Unió Ciclista amb una exposició

S’hi podia observar des de 13 bicicletes de carretera i BTT antigues fins a reculls de diaris i fotografies

Unes 200 persones, sobretot socis i aficionats al món de la bicicleta, van passar aquest cap de setmana pel Centre Cívic La Confiança per veure l’exposició dels 40 anys de la Unió Ciclista Campdevànol.

A través de la mostra s’ha pogut repassar la història, les gestes i els records del club al llarg de les últimes quatre dècades i sobretot s’ha pogut veure l’evolució del món ciclista a través del material d’aquests 40 anys.

S’hi podia observar des de 13 bicicletes de carretera i BTT antigues fins a reculls de diaris, fotografies antigues de les sortides (que s’anaven projectant a través d’un projector), mallots de totes les èpoques, samarretes de campions de Catalunya de trial, trofeus, calendaris de les sortides o fins i tot carnets i llicències, a banda de material divers.

En destacava també una secció amb material antic d’abans del 1985 quan encara hi havia el Club Ciclista Campdevànol.

LA PREGUNTA

Creu que finalment l’OPA del BBVA sobre el Sabadell anirà endavant?

En aquesta enquesta han votat 299 persones.
Comentaris
Encara no hi ha comentaris en aquesta entrada.

    {{ comment.usuari }}{{ comment.data }}
    Comentari pendent d'aprovació

    {{ comment.text }}


Fes un comentari

Comentant com a {{ acting_as }}.

{{ success }}

Per fer un comentari has d'estar identificat com a usuari.
Entra o registra't