QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS
Poliesportiu
Motor
Hoquei
Futbol
Resultats i classificacions

Cartell de luxe a la vuitena Duatló de Bellmunt

Es corre aquest diumenge a Sant Pere de Torelló i la inscripció se situarà altra vegada al voltant dels 230 participants. Agustí Roc, Núria Picas i Francesc Freixer, entre els candidats al triomf.


El 9 Nou
08/09/2012

La serra de Bellmunt es tornarà a omplir aquest diumenge per acollir la vuitena edició de la Duatló de Bellmunt. Enguany la prova espera comptar amb 230 corredors que ja s’han inscrit a la prova santperenca.

La duatló d’alta muntanya, però, reunirà enguany tres campions del món: Agustí Roc (campió del món de quilòmetre vertical), Núria Picas (campiona del món d’Sky i Bike Marathon) i el folguerolenc Francesc Freixer (campió del món de duatlons de muntanya).

La sortida de la prova es farà a 2/4 de 10 del matí a la plaça del Dr. Monmany de Sant Pere de Torelló. En el primer tram en bicicleta de muntanya, la prova, de 27 quilòmetres, s’enfilarà fins a l’aparcament del santuari de Bellmunt, on es farà la transició a peu que cobrirà 10 quilòmetres per acabar tornant a Sant Pere en bicicleta.

La prova puntua al circuit de duatlons de Terra Endins i és puntuable a les XM Duathlon Series by Nutrisport.

LA PREGUNTA

Veu bé que el president dels bisbes espanyols opini sobre política?

En aquesta enquesta han votat 324 persones.