L’atleta d’Ogassa Clàudia Tremps (AE Vidabona) va aconseguir la victòria a la 9ª Vertikalm disputada el passat cap de setmana.
La prova, que va comptar amb un centenar de corredors, va seguir un recorregut de menys de 5km fins al Puigsacalm. Tremps es va imposar en la categoría femenina amb un temps de 51min 51seg. La d’Ogassa va dominar la cursa de principi a fi. La segona posició va ser per Mireia Hernández que va fer un temps de 53min 16seg mentre que en tercera posició van arribar juntes Cristina Vilarnau i Rosa Navarro amb un temps de 54min 34.
Pel que fa a les categories de Promoció, cal destacar la victòria de dos atletes del Club Excursionista Moianès Biel Sagüés i Uma Plans en la categoría Juvenil. Sagüés va guanyar la proba masculina amb un temps de 36min 49seg. Llibert Bonet (UE Vic) va ser tercer amb un temps de 45min 16seg. Plans es va imposar en categoria femenina amb un temps de 50min 55seg.
També va guanyar Joan Guiteras (Club Exc. Moianès) en la categoria de Cadet sent el més ràpid amb un temps de 19min 19seg. El seu company de club Marc Font va ser segon a 29seg del guanyador mentre que Oriol Creus de l’Associació Exc. Castellterçol va ser tercer arribant a 1min 44seg.
En la categoria Júnior cal destacar la segona posició d’Oleguer Comerma de la Unió Excursionista Vic amb un temps de 51min 35seg a 3min 32seg del guanyador.
Ona Gros del CE Moianès va ser segona en Infantil on Jordi Carrillo, del mateix club, va ser tercer.