QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS
Poliesportiu
Motor
Hoquei
Futbol
Resultats i classificacions

Derrota per la mínima del Vic Riuprimer al camp del líder

El Llevant Badalona en va tenir prou amb un gol al minut 7 per emportar-se el partit

El Vic Riuprimer REFO va caure contra el líder, un Llevant Badalona B que en va tenir prou amb un gol d’Aitana Fernández al minut 7 per emportar-se els tres punts i guanyar el partit.

El conjunt local va poder comptar amb totes les seves jugadores. Cap d’elles va pujar a ajudar al primer equip, com era habitual en els darrers caps de setmana, i a l’equip titular va comptar amb l’osonenca Paula Sánchez i l’exjugadora del Vic Riurprimer, Júlia Maïllo.

El partit, tot i el gol inicial, va ser igualat. L’1 a 0 va arribar després d’una errada en defensa que va permetre a la davantera local entrar sola i superar a Aina Macià. Va ser dels pocs xuts que les locals van fer a la portería d’Aina Macià. El Vic Riuprimer REFO va aturar les accions del rival, que només creava perill en centrades. Les osonenques, per la seva banda, també es van aproximar a l’àrea del Llevant Badalona, però sense encert. La més clara va ser a les acaballes del primer temps en una acció rematada per Núria Sala que Carla Abdón va poder refusar. En el rebot, el Vic Riuprimer va reclamar penal, però la col·legiada no el va xiular.

A la segona part el Vic Riuprimer va haver d’avançar el bloc davant un Llevant Badalona que no va arriscar amb una Aina Macià que només va haver d’intervenir en una ocasió. I de seguida van arribar les accions osonenques amb xuts de Laia López, Rut Cervera i de diverses jugadores d’un Vic Riuprimer que no va estar encertat. Poca punteria, la portera local i un travesser van evitar el gol de l’empat.

El proper diumenge, dia de Pasqua, s’enfrontaran a l’Espanyol, segon classificat en el penúltim partit de la temporada.

LA PREGUNTA

Considera que PSOE i Junts recomposaran la relació per restituir la majoria de la investidura?

En aquesta enquesta han votat 228 persones.