Sant Martí de Centelles va ser, aquest diumenge, l’escenari, per tercera temporada, d’una nova cursa de la Copa Catalana de CX. El tercer Gran Premi de Ciclocròs de Sant Martí de Centelles va ser la setena parada d’aquesta prova organitzada pel club Jufré Vic-ETB.
El parc de l’Oller va reunir més de 280 participants entre totes les categories d’adults i nens, xifra similar a la de l’any anterior. L’esdeveniment, que va estar acompanyat en tot moment pel bon temps, també va tenir una gran entrada per part del públic assistent. Era un dia que convidava a gaudir de l’esport.
Enguany, però, hi va haver un canvi respecte a les anteriors edicions. “Hem modificat el circuit i l’hem allargat un quilòmetre, ara és de tres”, explicava Pere Uyà, coordinador de la Copa Catalana CX.
A més, “hem fet que les corbes fossin més ràpides i dinàmiques, per tal d’agilitzar i dinamitzar la carrera”, apuntava. “Aquest canvi ha tingut una gran rebuda per part dels participants”.
Qui sembla que es va adaptar més a la modificació va ser Jofre Cullell (BH Coloma Team), el més ràpid en la categoria Elit. Ja venia de guanyar, la setmana passada, les dues curses que es van disputar a Gurb i Manlleu dins de la mateixa competició.
El van seguir Marc Romero (73 Factory BGTeam), segon, i Ismael Ventura (Bordils Club Ciclista), tercer. En dones, el podi el van configurar Blanca Vallès, Maria Mayalen i Vanessa Serrano.
Pel que fa a la categoria Sub-23, l’equip vigatà Proride Jufré Team va tenir una gran representació al podi. Pau Pujol pujava a l’esglaó més alt, seguit del seu company d’equip Genís Vila, i Bernat Puig els acompanyava. En categoria femenina les guanyadores van ser Mariona Ratera i Zaida Boter.
{{ comment.text }}