El pavelló municipal de Tona va acollir aquest diumenge a la tarda una gala de presentació de la nova aventura que espera als patinadors i patinadores del CPA Tona: el Mundial de patinatge artístic a la Xina, per al qual s’han classificat i participaran per primera vegada de manera conjunta tres equips del club: el de xou júnior, el de xou petit i el de xou gran.
La competició serà els dies 29 i 30 d’octubre, però l’expedició ja viatjarà uns dies abans per aclimatar-se a horaris, rutines i entrenaments previs. En total, l’expedició tonenca la formaran més d’un centenar de persones.
Al país asiàtic –on el Mundial, en altres disciplines, ja començarà aquest cap de setmana– s’hi trobaran altres clubs catalans que ja han tingut com a rivals als campionats de Catalunya, Espanya i Europa.