El Can Gibert ha trencat la ratxa de victòries del Manlleu aconseguint el gol de l’empat a 2 en el minut 94. Els de Manel Sala continuen invictes en aquesta segona volta i es mantenen líders amb 8 punts de diferència respecte el segon classificat, l’Argentona.
La primera part ha començat amb la lesió de Jordi Costa als 8 minuts i un xut de Lluís Martínez, com a ocasió més clara pels locals. Aitor, Rossell i Nil Monje han posat a prova el porter visitant però ha estat el Can Gibert qui ha disposat de l’acció més clara per marcar. Ivan ha fet una aturada acrobàtica i espectacular per evitar el gol.
El Manlleu ha mogut la banqueta després del descans i amb menys d’un minut ha capgirat el marcador. Muro i Muritala han estat els golejadors. A partir d’aquí el Can Gibert ha buscat el gol de l’empat. El partit s’ha trencat i les ocasions han estat a banda i banda. Muro ha salvat el gol de l’empat en el minut 79 traient una pilota des de la mateixa línia de gol. Tot i aquest ensurt, el Manlleu tenia el partit controlat però no ha sentenciat. I en el temps de descompte, i després d’un córner inexistent, Arrieta ha empatat el partit amb un xut imparable.
Per fer un comentari has d'estar identificat com a usuari.
Entra o registra't