QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS
Poliesportiu
Motor
Hoquei
Futbol

El Manlleu insisteix i remunta a Reus

Un gol de Biel Autet abans del descans i un doblet de Lluc Sitjà a la segona meitat, firmen la gran remuntada de l’equip de Jordi Boada (1 a 3)

Victòria de prestigi del Martinelia CP Manlleu aquesta tarda en la seva visita a la pista del Reus Deportiu Virginias (1-3). El conjunt de Jordi Boada s’enfrontava, ni més ni menys, que al segon classificat. No obstant aquesta dificultat, a més de començar per sota el marcador, el Manlleu ha aconseguit capgirar la truita en un partit molt seriós de tot l’equip. Amb aquests tres punts, els osonencs es situen en tercera posició, a tan sols un punt del Reus.

Tot i la intensitat inicial, pròpia de dos equips de la part alta de la taula d’OK Lliga Plata Sud, el partit no ha començat de la manera més desitjada pel Manlleu. El minut tres els locals han aconseguit obrir la llauna a través d’una gran juga col·lectiva.

El gol no ha afectat a un Manlleu que, en cap moment, s’ha fet petit. De fet, l’equip ha estat superior durant gran part de la primera meitat. El Manlleu madurava les jugades en busca de l’empat, davant un Reus ben col·locat defensivament i que sortia al contraatac. Els groc-i-vermells s’han topat amb un encertat Hernández sota pals, qui, en més d’una ocasió, negava el gol visitant.

A falta de cinc minuts pel descans, Panella ha estat providencial i ha evitat que el Reus ampliés distàncies en un clar mà a mà. Això, ha permès que, a trenta segons de la mitja part, Biel Autet empatés el partit en una gran acció individual.

A la segona meitat la tònica de partit no ha variat i el Manlleu ha estat superior. Així i tot, el Reus avisava primer, però de nou Panella els negava el gol. Poc després, Joan Picart ha disposat d’un u contra u, però el porter rival ha endevinat les intencions del manlleuenc. El Manlleu insistia i, a falta d’un quart d’hora de joc, els arribava el premi. Lluc Sitjà no ha desaprofitat el llançament d’una falta directa i ha fet l’1 a 2.

Pocs minuts més tard, el mateix Sitjà ha disposat d’una altra falta directa per ampliar distàncies, però no ha estat encertat en l’execució. En el rebot de l’acció hi ha hagut un penal a favor del Manlleu, tot i que, Roger Codinach, també perdonava. No obstant això, un minut després, Lluc Sitjà aconseguia anotar el seu doblet personal per fer el tercer a falta de deu minuts pel final.

Finalment, el Manlleu ha sabut aguantar el resultat i ha sumat tres punts vitals a domicili. El proper dissabte, l’equip de Jordi Boada rebrà a l’Adiss Hockey Rivas, líder de la categoria.

LA PREGUNTA

Creu que Carlos Mazón ha de dimitir com a president de València?

91%
9%
En aquesta enquesta han votat 423 persones.
Comentaris
Encara no hi ha comentaris en aquesta entrada.

Fes un comentari

Per fer un comentari has d'estar identificat com a usuari.
Entra o registra't