QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS
Poliesportiu
Motor
Hoquei
Futbol

El Martinelia Manlleu no pot superar el Bembibre a casa

Les manlleuenques han empatat a tres gols amb el conjunt lleonès

El Martinelia Manlleu s’ha hagut de conformar amb un empat en el disputat duel que s’ha jugat aquest dissabte al pavelló de la localitat osonenca contra el Bembibre. A priori, l’equip local era el favorit, ja que el conjunt entrenat per Carlos Figueroa acaba de pujar a la Liga Iberdrola, però no ha pogut obtenir el triomf.

El partit ha començat amb domini del conjunt osonenc, i ha tingut diverses oportunitats per marcar, destacant un pal de Blanca Angrill, com també una altra bona ocasió d’Ona Castellví. Al final, la insistència de les manlleuenques ha donat el seu fruit i s’ha avançat en el marcador amb un gol de Marlena Rubio, després d’una jugada embolicada a la meitat del període.

A continuació, i després d’un temps mort demanat per Carlos Figueroa, el Bembibre ha agafat les regnes del joc, i ha generat algunes oportunitats clares desbaratades per la defensa local. No obstant això, l’equip osonenc s’hagués pogut posar amb dos gols d’avantatge si Ona Castellví hagués transformat un penal, però no ha estat així. Quan quedaven 13 segons per acabar la primera part, el conjunt lleonès també ha forçat una falta directa, però tampoc l’ha transformat.

La segona meitat ha començat d’una manera molt diferent a la primera, ja que el Bembibre ha empatat ràpidament el matx amb un gol de Carla Sarmiento gairebé just després de reprendre el joc. A continuació, s’ha produït la jugada més polèmica del partit, ja que l’àrbitre ha tret targeta blava a la local Joana Comas i ha decretat la pena màxima a favor de l’equip visitant en una acció dubtosa.

Gisela Vicente no ha fallat i ha avançat el seu equip en el marcador, però poca estona l’hi ha durat l’alegria perquè a la jugada següent, un altre cop Marlena Rubio ha empatat el partit. Seguidament el conjunt visitant ha reaccionat, i amb una acció afortunada pels seus interessos, Juanita Alzate ha tornat a posar per davant el seu equip.

Però el Martinelia Manlleu no ha tirat la tovallola, i quan faltaven dos minuts per finalitzar el partit, la capitana Nara López ha marcat gràcies a un tir llunyà. En els últims instants, el conjunt local ha buscat amb molta insistència el gol de la victòria, que no ha acabat arribant. Amb aquest resultat, l’equip entrenat per Jordi Boada es col·loca a la part mitja de la classificació.

LA PREGUNTA

Creu que Espanya ha d’incrementar la despesa en Defensa?

28%
72%
En aquesta enquesta han votat 185 persones.
Comentaris
Encara no hi ha comentaris en aquesta entrada.

Fes un comentari

Per fer un comentari has d'estar identificat com a usuari.
Entra o registra't