Josep Vilalta
Un Torelló en construcció va perdre a l’estrena a Primera Catalana al camp del Juventus Lloret amb un gol de penal en temps de descompte.
Des de l’inici els locals es varen mostrar superiors per la seva intensitat i pel seu posicionament en el terreny de joc i només la gran actuació de Torrejon a la porteria, el millor jugador visitant, va mantenir les opcions visitants de sumar fins a temps de descompte.
La primera meitat va estat marcada pel treball defensiu i les poques arribades a les àrees, per part local només la que va suposar el primer gol obra de Luciano ,poc després de la mitja hora de joc, i per part visitant també una sola arribada de Zakaria que es va trobar amb una bona aturada del porter local.
A la represa el Torelló va intentar pujar la seva pressió més amunt però es va veure superat per uns locals que s’imposaven en la majoria de duels. Les ocasions locals no van tardar en arribar i Maycol va fer lluir Torrejón en dues ocasions.
La banda dreta de la defensa visitant es va convertir en la via per l’atac dels de casa des d’on llançar bones centrades que varen portar molt de perill a la porteria visitant. El Lloret va perdonar les seves i en els minuts finals una bona jugada de Yaser va ser rematada des de fora de l’àrea per Vilasis en el gol que
suposava l’empat a falta només de vuit minuts de joc reglamentari.
En el tram final el partit es va trencar i el Torelló va deixar massa espais al centre del camp per on els locals van combinar amb facilitar per arribar a la porteria rival. Primer un xut de Valentin va fer lluir de nou a Torrejon però en temps de descompte Kevin acabaria marcant des del punt de penal el segon
gol que certificava la merescuda victòria pels de casa.
Per fer un comentari has d'estar identificat com a usuari.
Entra o registra't